רפלקסולוגיה

תשכחו מתאילנד, פוט מסאז’ או עיסוי רגלים בספא, כי אין בינם ובין רפלקסולוגיה כל קשר, אלא מדובר על שיטת טיפול ואבחון דרך כפות הידיים והרגליים.
בניגוד לדיעה הרווחת שהיא מטפלת אך ורק בכאבים בכפות הרגליים, כדאי לדעת שבאמצעות השיטה ניתן לטפל בהכל – מכאב ראש, דרך כאבי בטן ועד בעיות פוריות.
היתרון?
1. אני לא נוגעת ישירות באיבר הכואב. הטיפול נעשה דרך עיסוי ולחיצות בכפות הידיים ו/או הרגליים של המטופל.
2. אבחון. דרך התבוננות בסימנים בכפות הרגליים אני יכולה לראות את המקור לחוסר האיזון – אם המיגרנה היא כתוצאה מלחץ עצבי או מסטרס.

רפלקסולוגיה

רפלקסולוגיה יכולה להקל ולסייע במצבים הבאים:

יתרון הטיפול הרפלקסולוגי הוא ביכולת האבחון אשר ממקדת את המקור לכאב.
אם תחשבו על זה, לא הגיוני שמטופלים שסובלים מכאב ראש, האחד על רקע סטרס והשניה על רקע חוסר איזון הורמונלי, יקבלו את אותו הטיפול.

טיפול רפלקסולוגי לא נועד רק לכאבים בכפות הרגליים. הוא יכול לסייע כטיפול או כתמיכה במגוון רחב של מצבים. הוא מתאים לנשים בהריון, לסובלים מהפרעות שינה או מתופעת מעי רגיז, לחולי סרטן העוברים טיפולים ומתמודדים עם כאבי ניורופתיה ותופעות לוואי נוספות, לאנשים המתמודדים עם מתחים ולחצים נפשיים או נמצאים במשבר נפשי, ועוד. 

הטיפול עצמו נעים מאד ואינו דורש מכם להסיר בגדים מלבד נעליים וגרביים. הוא אינו מביך, אך לעיתים יכול לדגדג מעט כאשר נוגעים באזורים מסויימים. אם אתם סובלים מכאב כלשהו בכפות הרגליים, ייתכן שתחושו מעט אי-נוחות במגע באזור, אך לרוב לא תחושו כאב כלל במהלך הטיפול. בתחילת כל טיפול תישאלו לגבי השפעת הטיפול הקודם ולגבי מצבכם הנוכחי כדי שאוכל לדייק את הטיפול לפי הצרכים שלכם. 

בלוטת התימוס ברפלקסולוגיה

הסדנאות הקרובות לרפלקסולוגים