מה אני עושה למעני?


 
אז עברתם סדרה של טיפולים ובאמת הגב כבר מרגיש יותר טוב, גם הצוואר חופשי יותר, אבל מה עכשיו? איך משמרים את המצב? כמה זמן "צריך" להמשיך בטיפולים?

הפתרון שאני מאמינה בו ומציעה למטופלים שלי הוא למצוא את סוג הפעילות שיתמוך בגוף תוך הקשבה ושימת-לב לסוג הפגיעה/ הכאב.
כאשר מדובר בכאב כרוני יש ללמוד לעבוד נכון עם הגוף ועם המגבלה שנוצרה, ללמוד להתנהל נכון על מנת לצמצם התפרצויות כאב נוספות בעתיד שעלולות להתעורר בעקבות שינויי מזג-אויר/ נשיאת משקל כבד, ישיבה לא נכונה ועוד.




 



אני, באופן אישי, מעדיפה וממליצה למטופלים שלי על פעילויות כמו פילאטיס (לא לנשים בלבד), פלדנקרייז (לא למבוגרים בלבד) או יוגה (לא ל"רוחניים" בלבד). בשונה מפעילויות אחרות כאן שמים דגש על יציבה, שליטה במרכז הגוף, נשימה ומעבר לכל- מתייחסים לגוף כאל יחידה אחת ולא כאל אוסף של איברים.הטיפולים והפעילויות הללו יכולים למנוע התפרצויות עתידיות של כאב והחמרה של הפגיעה.

אז מה אתם עשיתם למענכם ולמען גופכם?
אם עדיין לא התחלתם לטפל בעצמכם, מוזמנים ליצור קשר, לשתף ולראות איך הטיפולים שלי יכולים להקל על הכאבים שלכם.
לייבסיטי - בניית אתרים